آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

شهادت امام رضا علیه السلام تسلیت باد+شعر

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ



ای سند نجات من ولایت تو یا رضا

صحن نو و عتیق تو کعبه و کربلا رضا

دلم بود به یاد تو مدینة الرضا رضا

زیارتت به دین من زیارت خدا رضا

تو و کرامتت مرا ز خود مکن جدا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

شهی که خاک طوس از او آمده محترم توئی

مهی که نور می‌دهد بر عرب و عجم توئی

رؤف اهلبیتی و ولّی ذوالکرم توئی

به مسجد‌الحرام دل قبله توئی حرم توئی

صفا و مروه می‌کند با حرمت صفا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

منم که بین طوطیان گرم ترانة تواَم

کبوتری شکسته پر در آشیانة تواَم

نیازمند گندمی در آستانة تواَم

بال زنان دورو برِ نقاره خانة تواَم

اگر پرم ز کوی تو بگو پرم کجا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

الا الا ثنای تو، ذکر علی الدّوام من

رؤف من، عطوف من، امید من، امام من

لحظه به لحظه دمبدم، بر حرمت سلام من

به غرفه‌های مرقدت، خورده گره زمام من

در حرمت گرفته‌ام ذکر رضا رضا رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

حیات جان پراکند بوی خوش نسیم تو

مادر خلقت آمده سائلة قدیم تو

صراط اولیای حق صراط مستقیم تو

دل ز فرشته می‌برد کبوتر حریم تو

ملک بسوی این حرم آورد التجاء رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

ناز کنم به سلطنت اگر تو را گدا شوم

نه لایقم گدا شوم گدات را فدا شوم

چه می‌شود قبول تو بخاطر خدا شوم

نه تو ز من جدا شوی نه من ز تو جدا شوم

نه من تو را رها کنم نه تو مرا رها، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

توئی که درد روح را ز فیض تن دوا کنی

عقده ز کار عالمی به یک کرشمه وا کنی

کلیم را عصا دهی مسیح را دعا کنی

چه می‌شود که یک نظر به قلب سنگ ما کنی

ای که بیک اشارهات سنگ شود طلا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

ولایت تو دین من نه دین من که دِین، هم

محبتت فروغ دل چراغ هر دو عین، هم

عنایت تو بیشتر ز ظرف عالمین، هم

مقام زائرت فزون ز زائر حسین، هم

رشک برد بزائرت زائر کربلا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

خزان شدم که بخشم ز اشک و خون بهارها

به هر دقیقه عمر خود کشیدم انتظارها

که در طواف مرقدت مرا رسد فشارها

کنم دراز دست خود به عجز و ناله بارها

که پنجه‌ام گره خورد به غرفة تو یا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

گلی که شد خزان تو بهار لاله چید از او

دلی که شد از آن تو، فروغ حق دمید از او

کسی که زائر تو شد عطا ز تو امید از او

ز لطف و مرحمت کنی سه بار بازدید از او

تو را سزد تو را سزد تو را چنین عطا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

مرا به مهر خود ببر که با ولات زیستم

به تربتت شتافتم به غربتت گریستم

در آفتاب صحن تو اگر دمی بایستم

بسایة بهشت هم نیازمند نیستم

جهنّم است بهر من بهشت بی‌رضا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

مرا تقرب خداست ولای تو سبب شده

مدح تو و ثنای تو دعای روز و شب شده

هر نفسی که می‌زنم سلسلةالذهب شده

کبوتر تو از ازل بذکر تو ادب شده

زبان من که باز شد تو را، زدم صدا، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

توئی توئی که چون خدا نظر به بنده می‌کنی

توئی که جان مرده را دوباره زنده می‌کنی

تو شام تیره را سحر ز فیض خنده می‌کنی

تو نقش شیر پرده را شیر درنده می‌کنی

تو مور خسته را رهی بال و پرهما، رضا

رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا رضا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۱۱
  • ۱۶۵۱ نمایش
  • علی سلیمانی

شهادت

امام رضا

نظرات (۱۱)

سلام وبلاگ زیبایی داری

به وبلاگ من هم یک سری بزن

نظر و نظر سنجی یادت نره

موفق باشی
اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده
  • کربلایی...
  • ا«للهم الرزقناحج بیتک الحرام»سرجای خودش...هیچ کجابرای من کرببلانمیشود..
    سلام.زیارت قبول انصافابهترین زیارت عمرم بود...خداخیرتون بده!ازروضه ی سرداب سامراگرفته تاروضه ی شب دوم پیاده روی که واقعاعنایت شده بود...تاروضه ی کوتاهی که شب اخرتوبین الحرمین خوندید...فقط خودآقامیدونن که ذکریازینب شماچیکارمیکردبادل ما!خداقسمت کنه سه باره همسفرشیم...زیرعلم آقاهمیشه نوکری کنیدایشالله!
    یاعلی
    پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر کس سوره توحید را قرائت نماید با خواندن آیه اول، خداوند هزار نگاه به او می کند و با خواندن آیه دوم، خداوند هزار دعای او را مستجاب می کند و با آیه سوم هزار خواسته اش را به او می دهد و با آیه چهارم، هزار حاجت از حاجت های دنیا و آخرتش را روا می کند.
    سال گربه
    دوست شیرین و دلچسب . عاشق زندگی خوب و آرام . علاقمند به خوب زیستن . واقعا شاد و خوش گذران . با هوش و حساس ولی بسیار سطحی .

    خوش خوراک و مرفه . شیک پوش و آراسته . بسیار نرم و لطیف . ظریف و صلحجو . بآ سانی به گریه می افتد . همیشه خوشحال و راضی و خندان است .

    فوق العاده مهربان و اهل کمک کردن به دیگران است . عاشق جمع دوستان و زندگی راحت و خوشگذرانی است .

    خیلی خسیس و اقتصادی است . همیشه حواسش جمع است . هرگز سرش کلاه نمی رود ولی براحتی قادر است در معامله سر طرف را کلاه بگذارد .

    از شکست فوقالعاده بیزار است و ممکن است در اثر شکست خوردن خودکشی نماید . روی وفاداری او نباید حساب کرد .

    اگر همسرش بمیرد فوری ازدو-اج می کند . عاشق عینک است . سکس برای او در درجه اول اهمیت قرار دارد . زیرک و تیز هوش و حسابگر است .

    با سلیقه و نقشه کش و دقیق است . جوانب هر کاری را ذاتا می سنجد . با استعداد و جاه طلب است . ملاحظه کار و با احتیاط و ظریف کار است .

    گاهی گوشه گیر و غمگین می شود ولی تمام جریانات را در ذهن خود دنبال می کند تا لحظه طلایی برسد .

    با وجودی که نرم و ظریف است ممکن است یکدفعه خشمگین و درنده خو شود . گربه صفت از همه چیز و همه جا بو می برد .

    برای رسیدن به یک هدف مدتها در کمین می نشیند . تون صدایش بد است . بسیار سرگرم کننده است . بسیار احساساتی می باشد .

    برای شروع هر کار جوانب را خوب برسی می کند . او عاشق پذیرایی است . او همیشه کارهایش را در خفا انجام می دهد . و بلاخره او از تمام کارها و مشکلات برنده از آب در می آید . 

    نمیخواد بگید.... اینجا سوریه - قبرستان باب الصغیره

    جاییه که سرهای شهدای کربلا رو در اینجا غسل و دفن کردن

    التماس دعا
    پاسخ:
    کجا؟

    ممنون از سرعت عملتون... همیشه همنجوری هستید؟؟

    پاسخ:
    آدرس های گذاشته شده اشتباس!!!
    باز نمی کنه برا من...
    من طلاعاتم خیلی کمه نمیدونم ... کاش یکی پیدا بشه به من اموزش بده

    چطوری میشه وبلاگ زد...
    پاسخ:
    تو اینترنت سرچ کنید 
    به راحتی میشه این کارو انجام داد
    خیلی پیچیدست... ببخشید مزاحمتون هم میشم ... میشه به من هم اموزش بدید؟؟

    ممنون لطف بزرگی میکنید...
    پاسخ:
    شرمنده م
    هم کاملا بلد نیستم وهم وقتشو ندارم و هم شما رو نمی شناسم
  • مسافر کربلا
  • سلام ، راهی امام رضا شدی خوش به سعادتت التماس دعا داریم حاجی جون
    پاسخ:
    سلام
    ایشالا روزی بشه
    خیر متاسفانه
    سلام وبلاگ ساختم ، منتظر حضورتون

    میشه از شما خواهش کنم بیاین نظر بدید؟

    ممنون اجر شما با شهدا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی