آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

امر به معروف

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۴ ق.ظ

بعضی هامون استاد امر به معروف هستیم!

هی به بقیه می گیم آدم باید به دیگران خوبی کنه و...

امّا نوبت خودمون که می رسه اصلاً خوبی یادمون میره!

قرآن خوب جوابی بهمون داده:


أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنسَوْنَ أَنفُسَکُمْ (بقره - 44)
آیا مردم را به نیکی دعوت می کنید وفراموش می کنید
که خودتان هم باید آن را انجام دهید؟


رفقا...خدا پسرخاله ی هیچ کس نیس و باکسی هم تعارف نداره
خودمون رو اصلاح کنیم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۰۴
  • ۸۷۴ نمایش
  • علی سلیمانی

نظرات (۱۳)

این روزهاهمه پزمخاطب خاصشونو میدن منم گفتم چراندم؟مخاطب خاص من خیلی تکه اصلا
تودنیافقط یدونست چندین بار رابطم باهاش بهم خورده اما با بزرگواری منو بخشیده هزاران بار
رنجوندمش اماهیچی بهم نگفته هروقت اراده کنم دردسترسه هروقت باهاش تنهامیشم کلی
حال میکنم همیشه هم بهش گفتم ازت ممنونم که تو مخاطب خاص منی خــــدا جونم



+ سلام دوست خوبم با موضوع قرار باعشقم آپم... ومنتظرحضورتون
انشاالله ......
منتظرم ..
یا علی @
بعضی هامون دوستای جدید که پیدا میکنیم یادمون میره وقتای خاصی که کسی رو نداشتیم کی کنارمون بوده..راسته که میگن همه بالاخره یه روزی تنهات میذارن مخصوصا وقتی بوی گناه بدی..ولی این شبها دوست خوب من امام زمانمء دستمو گرفته خیلی..خیلی دوسش دارم.
  • رضا رضای رحمتی
  • سلام اصلاحیه بنا بدرخواست شما آسمونی ترین کریمه حذف شد / و به این آدر س بیان اسباب کشی کردیم
    http://hdaethdeh.blog.ir/ با مطلب من خدا هستم به روز هستم
    سلام
    از امروز درب امر به معروف تخته شد...
    ابتدا همه عامل بشید...بعد آمر...


    پاسخ:
    نه تخته نشد
    درحین آمر بودن عامل هم باشیم
    ربطی نداره
    اینی که شما میگید شرط برای عمل نیست...
    پاسخ:
    شرط برای ترک هم نیست ومنافاتی هم نداره
    سلام دوست عززززززیز
    بی تعارف وب پربار و عالی دارید
    خداوند توفیقتان دهد
    بازم بهم سر بزنید خوشحال میشم
  • انتظارمهدوی
  • سلام
    ممنون ازحضورتون
    آماده تبادل لینک
    یاعلی
  • رضا رضای رحمتی
  • سلا داش علی گفتی منم خدا هستم ، راست گفتی افرایت من اتخذ الهه هواه
    با مطلب بهانه های خدایابی به روز شدم
    سلام
    بسیار عالی بود
    موفق باشید
    عرض سلام و احترام خدمت شما مهدی یاور گرامی
    خدا قوت و خسته نباشید
    خیلی پست عالی گذاشتین
    اتفاقا امروز داشتم با یکی سر همین پست شما بحث می کردم و اون قبول نداشت
    خیلی براش دقیق توضیح دادم این امر به معروف و نهی از منکر رو

    با مطلبی جالب تحت عنوان ( ازدواج امام عسگری با مادر امام زمان ) و نوای دل نشین مداحی (در مورد ولادت امام عسگری) که بسیار دلنشین است ، به روزم
    خیلی ممنون و سپاسگزارم که با نظرات ارزشمند خود بنده را در جهت بهبود مطالب یاری و دلگرم می کنید
    در پناه حضرت حق ، زیر سایه امام زمان ، دست علی یارتان
    یا مهدی [لبخند]
    به نظر شما به چه گناهی وهابی ها شیعیان را کافر میدانند؟



  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام

    با مطلب داستانی کوتاه ولی اشک آور و تاثیر گذار از یک شهید

    آپم.

    منتظر نظر خوبت هستم.

    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی