آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

وفات فاطمه معصومه سلام الله علیها

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ

آسمونِ شهــر کریمه

درسوگـــ فاطمه ی معصومه


دوباره آمده ام تا به من بها بدهی
مرامریض کنی و مرا شفا بدهی

گره به کار من افتاده ای کلید بهشت
خدا کند که به من فرصت دعا بدهی

من از زیارت قبلی خراب تر شده ام
خدا کند به من بی پناه جا بدهی

من از زبان رضا با تو درد دل دارم
مگر که پاسخ این «اشفعی لنا» بدهی

تو آمدی و مقام رضا مشخص شد
تو خواستی که کلیدی به دست ما بدهی

دلم برای محرم چه زود تنگ شده
مگر که باز تو امضای کربلا بدهی

هزار عید فدای دو روز ماتم تو
اگر اشاره کنی، رخصت عزا بدهی...

تمام سال برای تو روضه می گیریم
هزار مرتبه هم در عزات می میریم
شعر از مجیدتال
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۰۲
  • ۱۱۲۱ نمایش
  • علی سلیمانی

نظرات (۱۱)

سلام
خــــــــــــــــــــــــــــدا قوت

آپم با این موضوع"چوب خدا صدا نداره"
سلام
شعر بسیار زیبایی بود ...........
خوشحال میشم بهم سر بزنی
یا علی @
  • امام را دعاکنیم
  • السلام علیک یا فاطمه المعصومه
    سلام.
    منم همون غریبه آشنا
    فردا یادته که روضه داریم بیادتم
    سلام
    تسلیت میگم این روز رو
    به روزم تشریف بیارید
  • بیاتابرویم....
  • شهادت فاطمه ی معصومه....خواهر بزرگوار امام رضا تسلیت


    آیا روابط اهل بیت پیامبر با خلفاء حسنه بوده است؟
    نظرت در مورد این مدرک چیه؟


    رحلت شهادت گونه ی زینب امام رضا، حضرت فاطمه ی معصومه علیها السلام رو تسلیت عرض میکنم


  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام همسنگرم.
    با موضوع بدون شرح آپم
    منتظرتم بیا نظرتو بده.
  • کربلایی میثم اسلامی
  • سلام
    با موضوع شهید گمنام آپم.
    خوشحال میشم بیای و نظر خودتم بگی بهم.
    منتظرتم
    سلام

    ددمون اینجاست امر به معروف هم یادمون رفته.............خدا اخر وعاقبتمون رو به خیر کنه
    یا علی
  • مرتضی رادمهر
  • برگی ازدستاوردهای ۳۵ ساله انقلاب اسلامی ایران

    منتظر حضور گرمتان هستیم...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی