آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

روحانی ایثارگر، حاج کمیل نظافتی، اهدا کننده ی کلیه

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

ˈکمیل نظافتیˈ روحانی جوانی از آمل است. او وقتی دید پسر بچه ای 8 ساله، کلیه هایش را از دست داده و ناگزیر از دیالیز است، بی آنکه مسوولیتی در قبال او داشته باشد، داوطلب شد که یکی از کلیه هایش را به او هدیه کند. حاج کمیل، نه تنها کلیه اش را داد تا زندگی را به کودکی معصوم بازگرداند، بلکه خودروی خود را نیز فروخت تا هزینه های عمل جراحی انتقال کلیه را نیز تأمین کند. این ایثار مادی و معنوی خداپسندانه و انسان دوستانه، کمیل را در میان چهره های سال 92 قرار داده است.



او دررابطه با این اقدام خداپسندانه هیچ چشم داشتی از جامعه، گروه های سیاسی و حتی خانواده ی سجاد کوچولو نداشته و تنها رضایت خدا و شادی خانواده ی او را در نظر داشته است.
حاج کمیل می گوید: می‌گوید: «من طلبه طرح هجرت هستم و کارم تبلیغ دین است. چیزی که آن لحظه به مادر آقا سجاد گفتم این بود که من به دنبال بهشت نیستم و اصلاً هم به ذهنم خطور نکرده بود که ممکن است این مسئله روزی رسانه‌ای شود و حتی در این اقدام به هیچ عنوان در پی مطرح شدن هم نبودم. مادر سجاد به من گفت که من پولی ندارم بابت کلیه به شما بدهم و من به ایشان گفتم من پولی نمی‌خواهم که در جواب من گفت: خدا اجرتان دهد. پس چرا می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ گفتم می‌خواهم روزی خنده را روی لب های سجاد ببینم».
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۲۴
  • ۱۲۳۳ نمایش
  • علی سلیمانی

نظرات (۲)

  • مصطفی امیریان
  • سلام
    ما در نیم شب نیز بروزیم
    یه همچین شخصیتی داریم یعنی آ :]
    سلام
    کثرالله امثاله.....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی