آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

کمکــ.....ــــ

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۴۸ ب.ظ

کسی هست به دادم برسه؟

کسی هست به من کمک کنه؟

موقعی که کاردبه استخون میرسه، موقعی که فکر میکنی خیلی تنها موندی

ودیگه دنیا به آخر رسیده

یادت باشـــه

اگه همه هم تنهات گذاشتن

هنوز یکی هست که به دادت برسه

لازم نیست ازبقیه کمک بخوای

با این آیه برو جلوش و زار بزن وبگو:


أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ


کیست که دعای درمانده را اجابت میکند وگرفتاری را برطرف می سازد!

سوره ی نمل (62)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۱/۲۶
  • ۹۶۲ نمایش
  • علی سلیمانی

نظرات (۱۱)

  • بیا تا برویم...
  • أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

    التماس دعا .....




    فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت:غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد

    دعای من مستجاب نمیشه..تو رو خدا شما دعا کنید..
    آه.کاش این قابلیت رو داشتیم که دعامون برآورده بشه..تو این زمونهء پر از گناه..
    سلام منئ وب شما رو لینک کردم ولی از وبلاگ خودم در لینک پیوندها نمی بینم ممنونم
  • زمزم اندیشه
  • أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

    خدایا در مقابل نفسم مضظر شده و بیمار نفسم؛این بیماری وبدی مرا بر طرف کن.
    گاهی حرف ها وزن ندارد …ریتم ندارد … آهنگ ندارد … اما خوب گوش کن … درد دارند …

    ****************
    قبل رفتن به جهنم
    این دیالوگ را خواهم گفت
    "خدایا
    ببخش که
    ناامیدت
    کردم"
    ***********************

    + سلام دوست خوبم آپم ومنتظر حضورتون هستم....
    با سلام ، ممنونم از حضورتان ، گاهی وقتها غمها و بلاها انسان را به بالاترین درجه کمال و سعادت می رسانند .فقط باید صبور باشیم . التماس دعا ، باز هم به ما سر بزنید .
  • محمدرضاحیدری
  • سلام آسمون کریمه ممنون از راهنماییتون تشکر مطلب بیشتری روی وب بذارید با تشکر
    گرفتارم دلم حرم میخواهد...
  • جان فدای اهل بیت
  • أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

    (کیست که دعای درمانده را اجابت میکند وگرفتاری را برطرف می سازد!)

    آرزو کن گوش خدا پر است از آرزو ودستهایش پراز معجزه. . . .
    شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه خدا باشد. . . .

    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی