آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

مشهدالرضا علیه السلام

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۰۵ ق.ظ


هرکه دارد هوس صحن رضــــــا علیه السلام
بســـــــــم الله
...

شاکرم که صاحب فخر و سرمایه شدم
با تموم بدیام با تو همسایه شدم

وقتی تو یارم باشی به دلم غم نمیدم
یه وجب از خاکتو به دوعالم نمی دم


نائب الزیاره ام
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۱/۱۸
  • ۸۰۸ نمایش
  • علی سلیمانی

افطار

ماه رمضان

روزه

امام رضا

نظرات (۱۹)

  • زمزم اندیشه
  • التماس دعا
  • پیدای پنهان
  • یا امام رضا
    التماس دعا

    سلام و درود بر مهدی دوست بزرگوار

     بسیار عالی

    پس عازم شهر مایید؟

    با مطلبی تحت عنوان (حضرت مهدی و ایرانیان) و نوای دل انگیز و شاهکار استاد حسین کشتکار (منم سرگشته حیرانت ای دوست) به روز و منتظر قدوم سبز شما هستم

    خیلی ممنونم که با نظرات خود مایه دلگرمی بنده هستید

    در پناه خدای مهربان و دست علی یارتان

    یا مهدی [لبخند]

    vaay.
    Kheili ghashange,hich vaght sahn ro intori nadide budam.
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • سلام بزرگوار
    بادست خط شهید علی فروزنده بروزم


    آی شهــــــــــــــــــــــــــدا با شـُمــایـم !

    نیروهای جامانـده در خاکریز دنیا ، از نـَفـَس افتـاده انـد...

    شهدارایادکنیدحتی باذکریک صلوات
    نظریادتون نره

    التماس دعا
    اجرتون باشهدا
    سلام
    ..
    با عنوان"با دست میزنی با پا پس میکشی..."
    منتظرم

    متشکر از حضور شما در وبلاگ صراط مستقیم

    امیدوارم همیشه موفق و موید باشید

    وبلاگ بسیار خوب و پرمحتوایی دارید

    یا علی

  • ◄هــ ـادیـ→↑نـ ـــ ون�
  • سلام...... .
    خدا قوت... .
    تازگیا یه وبلاگ زدم که نیاز به حمایتت داره....... .
    خواستم لینکت کنم فک کردم شاید نخوای
    برای همین شما دعوتی یه نگاهی بندازی به وبلاگم و اگه مایل بودی منو با عنوان :
    ◄عاشقی♥جـونم دردسـ®ر دارهـ‡↑•
    بلینکو خبرم کن تا منم انجام وظیفه کنم...... .
    منتظرانت همین الان. .
    علی مدد
    سلام

    تصویر بسیار زیبایی هست... هیچوقت تصویر برفی حرم رو ندیده بودم

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
  • سربازسیدالشهدا
  • بسم رب الزهرا(س)

    سلام علیکم
    امام خامنه ای(مدظله العالی):
    بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى، براى ملت ایران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت.

    بروزم و منتظرحضورتون هستم...

    التماس دعا...یازهرا
  • بیا تا برویم...
  • کوچه ها را به نا مشان کردیم:
    تا هرگاه به منزل میرویم ،
    بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که
    با ارامش به خانه میرسیم:
    شادی ارواح مطهر شهدا صلوات...
  • علی سلیمانی
  • سلام
    سلام به مهدی یاور عزیز
    التماس دعا ...
  • امام را دعا کنید
  • سلام حضرت زیبا، خدای دلبرها

    سلام حضرت خورشید ماه منظرها

    سلام ساقی هشتم، میِ خراسانی

    سلام جوشش پیمانه‌ها و ساغرها

    «هزار وعده‌ی خوبان یکی وفا نکند»

    دلم گرفته از این گرگ‌ها، برادرها

    دلم هوای حرم کرده یا علی مددی

    هوای ذکر پدرها و اشک مادرها

    هوای دیدن فوّاره‌های گوهرشاد

    زلال آینه‌ها و صفای مرمرها

    صدای طبل و نقاره، اذان گلدسته

    هوای عطر خوشِ یاس و مشک و عنبرها

    نمی‌شود که مرا پیش خود نگه داری؟

    کنار گنبد زردت، میان کفترها
  • منتظرالمهدی
  • سلام التماس دعا
    سلام ، به به بسلامتی التماس دعا برادر

    دعا کنید قسمت و روزی ما هم بشه ... از حرم آقا بریم کربلا

    برای همه دعا کنید واسه من رو سیاه هم... هم
    سلام

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


    (( استغفرالله ربی و اتوب الیه))


    با مطلب جدید شهر الله اصم به روزم



    التماس دعا





    [گل][گل]
  • کربلایی بی نشان
  • سلام همسنگر
    با عرض تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام، لطفا" حمایت کنید:
    کمپین وبلاگ نویسی امام علی النقی علیه السلام
    camp10.ir
    اطلاع رسانی کنید
    یاعلی
    قبول باشه حاجی واسه ما هم دعا میکردی

    ان شالله همیشه زائر باشی [گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی