آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ

دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏


اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین

 

خدایا سرشار کن بهره‌ام را در این ماه از انجام مستحبات و نوافل و گرامیم دار به یاد داشتن مسائل و نزدیک گردان در آن وسیله‌ام را بسویت از میان سایر وسایل ای که سرگرمش نکند سماجت سماجت کنندگان


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۵
  • ۶۵۷ نمایش
  • علی سلیمانی

ماه رمضان

روزه

اجابت دعا

دعا

نظرات (۱)

سلام
طاعات و عبادات قبول باشد ان شاالله

بنده بر اساس حدیث شریف نبوی ثقلین که تمسک به قــــــرآن کــــــریـــــم و چــهـــــارده مــعـــصـــــوم را مانع گمراهی معرفی نموده ،به همین خاطر عنوان وبلاگم را به دلیل عشق به آن دو چیز بسیار گرانبها به عشق ضربدر 2تغییر دادم تا بدین وسیله عرض ارداتی به محضر آنها ابراز داشته باشم....

لطفا لینک وبلاگ من را از شهدا شرمنده ایم،اعجوبه قرن به

""عشق ضربدر 2----عاشقانه های من و عشقم""

تغییر بدهید

و لطفا اطلاع هم بدهید[گل]

التماس دعا
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی