آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

فساد دربار پهلوی(1)

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۸ ب.ظ

   «محمدرضا! بیا ببرمت»



در زمینه مالی کارهای عجیب اشرف پهلوی دست کمی از انحرافات جنسی او نداشت. او قمار بازهای حرفه ای را جمع می کرد و وارد محفل خصوصی محمدرضا می نمود. از جمله فردی به نام اسکندری را پیدا کرده بود. اسکندری توانسته بود با زور و کلک اراضی فرودگاه مهرآباد را که دولتی بود به نام خود ثبت کند و سپس مجدداً با قیمت کلان به دولت بفروشد و میلیاردر شود.
اشرف محمدرضا را به مجالس قمارش دعوت می کرد و سپس او را تشویق و تحریک می کرد که در پوکر نمی تواند از پس اسکندری برآید. محمدرضا هم از روی غرور، لج می کرد که من او را داغون می کنم و فلان می کنم و به بازی می پرداخت. یکی دیگر از اعضای باند قمار اشرف فردی به نام حاجبی بود. او از قماربازها و حقه‌بازهای درجه یک روزگار بود. در این بازی ها اشرف چنان رفتار می کرد که در مجموع در یک شب محمدرضا حتما 40 - 50 میلیون را می باخت. پس از بازی، اشرف دسته چک محمدرضا را می آورد و به دستش می داد و او نیز چک می کشید و امضا می کرد. از این پول‌ها، اشرف قسمت عمده را خودش برمی داشت و به حاجبی و اسکندری هم چند میلیونی می داد.

...............................................................................................................

(خاطرات من و فرح پهلوی؛ ج1؛ ص468)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۱/۱۳
  • ۱۳۵۳ نمایش
  • علی سلیمانی

نظرات (۱۵)

سلام اوه اوه چه خارجکیهههههههههههههههههه

ایکوناش کوجا بید

ممنان منم تبریک می گوعم
عه من چرا فک میکردم شما خانمید

تازه پستون رو خوندم اخرش دیدم نوشته علی سلیمانی

شایدم قبلا میدونستم یادم رفته
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون و دعوتتون
التماس دعا
یاعلی
  • امام را دعا کنید
  • مکالمه زیر در هفدهم اسفند ۱۳۵۴ میان اشرف و ارتشبد طوفانیان انجام گرفته و از طریق ساواک به اطلاع شاه رسیده که باز هم او از این موضوع اظهار اطلاع کرده است.

    تیمسارطوفانیان: الو، الو ـ الو تعظیم عرض کردم.

    اشرف: سلام علیکم آقای طوفانیان حال شما.


    تیمسارطوفانیان: عرض ادب انشااله که به شما خوش گذشته.

    اشرف: مرسی بد نبود خوش که چه عرض کنم خیلی خسته شدم (خنده والاحضرت) اون کار تمومه؟


    تیمسارطوفانیان: منظورتون ۱۰ سهم دیگر را؟

    اشرف: آهان


    تیمسارطوفانیان: از اول فروردین منتقل به والا حضرت میشه.

    اشرف: از کجا؟


    تیمسار طوفانیان: این دیگه یا از حسین زنگنه هست یا از مجموع‌شون.

    اشرف: آهان


    تیمسار طوفانیان: در هر صورت من بهشون گفتم ۱۰ سهم را باید منتقل بکنند از اول سال و اگر هم نکنند همه‌اش را ازشون می‌گیرم.

    اشرف: آهان خیلی خوب حالا گوش کنید اولاً ببینید که چقدر می‌خواهند بفروشند؟


    تیمسار طوفانیان: این را پس اجازه بفرمایید که اون مأمور محاسباتتون باهاشون تماس بگیره.

    اشرف: همان آقای گلسرخی هست.


    تیمسار طوفانیان: همان گلسرخی بفرمایید تماس بگیرد.

    اشرف: اون که باهاشون در تماس هست.


    تیمسار طوفانیان: خوب همان تماس بگیرد آنوقت اگر ملاحظه فرمودید که زیاد می‌گویند آن وقت امر بفرمائید من اقدام کنم.

    اشرف: آهان خیلی خوب. یکی دیگر که می‌خواستم ازتون بپرسم شما تحقیق کنید.


    تیمسار طوفانیان: امر بفرمایید.

    اشرف: این شرکتی که تازه باز شده در جنوب، مال هواپیمایی.


    تیمسار طوفانیان:مال هلیکوپتر.

    اشرف: هواپیما که سسنا هم خریده.


    تیمسار طوفانیان: نمی‌دانم.

    اشرف: مال کیه این؟


    تیمسار طوفانیان: نمی‌دانم والا حضرت.

    اشرف: سه تا هم سسنا خریده سمپاش.


    تیمسار طوفانیان: سسنا سمپاش خریدند؟

    اشرف: هان.


    تیمسار طوفانیان: هیچ اطلاع ندارم برای اینکه سمپاش‌ها را همه‌اش را ما خریدیم برای وزارت کشاورزی . سمپاش‌ها را از گرومند ما خریدیم برای وزارت کشاورزی.

    اشرف: گفتند یک شرکتی هست اصلاء.


    تیمسار طوفانیان: اجازه بفرمائید من تحقیق می‌کنم.

    اشرف: آهان می‌خواهم ببینم باز هم مال اینهاست یا یک شرکت دیگری هست.


    تیمسار طوفانیان: اجازه بفرمائید من تحقیق بکنم به عرضتان می‌رسانم.

    اشرف: اگر یک شرکت دیگری هست اذیت‌شون نکنید ولی من می‌خواستم ببینم که مال اینهاست که من خبر ندارم یا..


    تیمسار طوفانیان: من فکر می‌کنم که مال رفعت و محوی اینها باشه.

    اشرف: آهان.


    تیمسار طوفانیان: اینطوری که من فکر می‌کنم.

    اشرف: خوب این را تحقیق کنید ..


    تیمسار طوفانیان: اجازه بفرمایید من تحقیق می‌کنم.

    اشرف: پس اون کار تمومه بله؟


    تیمسار طوفانیان:بله اون کار تمام هست.

    اشرف: از اول فروردین؟


    تیمسار طوفانیان: از اول فروردین

    اشرف: آن وقت باید در قیمتش چونه بزنید.


    تیمسار طوفانیان: قیمتش محققاً (خنده)…

    اشرف: (خنده…) خیلی خوب پس چی می‌خواستم دیگه به شما بگویم حالا این دزد بازی‌ها چی بود آقا؟


    تیمسار طوفانیان: کدام دزد بازی‌ها؟ (خنده).

    اشرف: (خنده…) این دزد گرفتنی‌ها اینها کی بودند چرا همچین کردند.


    تیمسار طوفانیان: خوب، خوب دیگه ما روی کارهای خودمان هرچه امر بفرمایند اعلیحضرت همایون شاهنشاه می‌کنیم دیگه.

    اشرف: آهان.


    تیمسار طوفانیان: این گرومند خوب به اون لاوی و اینها خوب خیلی پول داده.

    اشرف: آهان.


    تیمسار طوفانیان: شش میلیون دلار بهش داده.

    اشرف: نه این چیز نیروی دریائی و نیروی چیز اینها را می‌گویم.


    تیمسار طوفانیان: نیروی دریائی دیگه والّه والاحضرت امر فرمودند که من دخالت نکنم.

    اشرف: آهان.


    تیمسار طوفانیان: چون امر فرمودند من دخالت نکنم من خودم را آشنا با مسئله چون امر فرمودند نباید بکنم.

    اشرف: هان پس کی آخه اینها را گرفت؟


    تیمسار طوفانیان: والّه بنده ابداً اطلاع ندارم.

    اشرف: ابداً که لابد اطلاع دارید خنده….


    تیمسار طوفانیان: خنده

    اشرف: منتهی نمی‌خواهید بگوئید خوب پس در اینصورت من باز به شما تلفن می‌کنم. یا خودم یا آقای گلسرخی می‌گم باهاتون..


    تیمسار طوفانیان: بله چشم عرض ادب.

    اشرف: خداحافظ.


    تیمسار طوفانیان: عرض ادب.

    *منبع:روزنامه اطلاعات ۹ فروردین

  • عشاق المهدی
  • اللّهــم صلّ علــی محمّــد و آل محمّــد و عجّــل فرجــــهم "
    با سلام
    خیلی ممنون که به وب این حقیر سر زدید
    وب پرمحتوای دارید با افتخار لینک شدید
    اگه دوست داشتید بنده را با اسم کرامات و معجزات ائمه  لینک کنید
    یا علی
    اللّهــم صلّ علــی محمّــد و آل محمّــد و عجّــل فرجــــهم

    آمدی فجرآزادی!

    که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏داشت و طعم شیرین آوای انبیا.
    دهه فجرمبارک

  • چینی نازک تنهایی
  • سلام.

     

    فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
    روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
    با آمدن امام در کشور ما
    خورشید حقیقت زافق سر زده است
    دهه فجرمبارک [گل]

  • محمدرضاحیدری
  • سلام
    ماشالله آسمون کریمه داره آسمونی میشه هروروز پیشرفت میکنه از .comبه .ir به امید موفقیت آدرس هم اصلاح شد سلام برسونک درضمن زمستون هم داره تموم میشه با آقای سلیمانی بزرگ بگین تو فکر پنکه باشن
    پاسخ:
    ارادت داریم جناب
    میگم پیغامتون رو برسونن!
  • فدایی ولایت
  • سلام...ممنون از حضورتون
    آغاز دهه ی فجر انقلاب اسلامی را بهتون تبریک میگم.
    التماس دعا
    یازهرا
    be nazare man entekhabe mozu va matalebe behtari mishod bashe..

    mishe az eshgh@ matalebi biarid?
    Aya emam ya navade hashun ashegh shodan?eshghe zamini

    سلام اینو ببین 

    http://www.bjafari.com/fa/index.php?option=com_content&view=category&id=10:1390-02-22-13-15-23&Itemid=5&layout=default

  • سربازسیدالشهدا
  • بسم رب الزهرا(س)

    سلام علیکم

    از نهضت قاطعانه روح الله
    شددست ستمگران زایران کوتاه
    بادست تهی و این همه پیروزی
    لاحول و لاقوت الا بالله

    فرا رسیدن دهه فجر،دهه نور و رحمت مبارکباد.
    بروزم ومنتظر حضورفجرآفرینتان...

    التماس دعا...یازهرا
    ممنون بابت اینکه حداقل نظرم رو تأیید کردید..
    عجب...جالب بود

    آپم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی