آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

شکوه نامه

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۱ ق.ظ

سلام به همگی

دوباره نمیدونم سر این سایت های آپلود عکس چه بلایی اومده که عکس هارو فیلتر میکنه!!!!

واقعاً کلافه شدم دیگه!

کیو باید ببینیم؟ با کی باید صحبت کرد؟ باچه زبونی؟

آقا این از وضع اینترنت پرسرعت!!!! که خیر سرمون با گازوئیل کار میکنه! اینم از وضع خدماتش!

شما رو به خدا لینک های آسمون کریمه رو ببینید...6، 7 تا سایت آپلود هستش.

یه شب نشستم با کلی خون دل وهزار امید پیداشون کردم، حالا باز دوباره بازیش گرفته وعکسارو نشون نمیده!

اگه یه سایت خوب آپلود سراغ دارید خبر کنید...

ممنونتون میشم.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۱/۱۲
  • ۶۲۶ نمایش
  • علی سلیمانی

نظرات (۷)

  • نازنین زهرا
  • سلام.
    برای بدرقه میاین؟
    اگه هم سر نزدید.....
    می روم تا پیدا کنم ان حقیقتی را که مرا باز می گرداند ...شاید!
  • پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
  • سلام دوست خوش ذوق
    وب عالی ومفیدی داری
    خسته نباشی/خداقوت بزرگوار
    به ما هم سر بزنید منتظر نظراتتون هستیم که هرچه باشد شاخه گلی هست برای من
    شدیدا التماس دعاداریم
    ممنونم
    یازهرا[گل]
    پرشین گیگ....  فک کنم خوبه
  • .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
  • سلام

    چقدر عصبانی ... :)

    با سرعت گازوئیلی صد در صد موافقم !!
    آپم
    سلام، جانا سخن از زبان ما می گویی!!!!!!!!
    chera bazam nazare man nist?
     
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی