آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

خداوند به موسی علیه السلام فرمود:

من شش چیز را در شش چیز قرار داده ام

ولی مردم جای دیگری به دنبال آن میگردند!


@ راحتی را در بهشت قرار داده ام

ولی مردم در دنیا به دنبال آن می گردند!


@ فهم ومعرفت وعلم را در کم خوری قرار داده ام

ولی مردم در سیری به دنبالش هستند!


@ عزت و سربلندی را در شب زنده داری قرار داده ام

ولی مردم آن را در رفت وآمد ومراوده ی با سلاطین جستجو میکنند!


@ بزرگی وحرمت را در تواضع قرار داده ام

ولی مردم با تکبّر به دنبال آن هستند!


@ اجابت دعا را درلقمه ی حلال قرار داده ام

ولی مردم با سر وصدای زیاد به دنبال آنند!


@ بی نیازی را در قناعت قرار داده ام

ولی مردم آن را در ریخت وپاش واسراف می جویند!

منبع: داستانهای زندگی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۹/۱۷
  • ۲۰۰۱ نمایش
  • علی سلیمانی

بزرگی

عزت

علم

بی نیازی

راحتی

اجابت دعا

نظرات (۲۷)

زیبا بود
  • مرد بارانی
  • ممنون که سر زدید
    خیلی قشنگ بود ... یادداشتش کردم ...
  • بهشت م.ن امام رضـــــــا
  • بسی با دل م.ن بازی کرد
  • گرنام ما ندانند ... بگذا رتا ندانند
  • sa

    عالی بود..ممنون
    جمعه آمد.. باز.. اما.. با دروغ مردمان..

    جمعه آمد.. با ریای « العجل صاحب زمان »..

    جمعه آمد.. رفت.. مبهوت غروبی سردتر..

    جمعه می آید.. ولی تو در عذابی همچنان..
    خیلی زیبا ودلنشین بود مرسی...
    سلام ممنون با اازه شمارو لینک کردم
    همه چی دم دستمونه اما ما غافلیم
    سلام
    ممنون از حضورتون

    یاعلی
  • مجنون حسینم مدیون اباالفضل
  • ارباب:
    من بی تو میمیرم / عشق تو تقدیرم/ دور از حرم ای وای/ چی بوده تقصیرم؟؟/ اقا به جان مادرت امشب دعایی کن/ باز این دل سرگشته ی ما را هوایی کن /من ریزه خوار سفره ی احسان عباسم / جان علمدارت تو ما را کربلایی کن ...
    آقا یه کاری کن...

    مجنونمون کن حسین/ داغونمون کن حسین /شب جمعه ای کربلا / مهمونمون کن حسین...

    سالار زینب حسین...

    سلااااااااااام
    خوبی داداشی.....
    چه وبلاگ خوبی داری آفرین به شما دوست گلم..
    ممنونم که به وبلاگ خودت سر زدی.
    موفق باشی در پناه حق یا علیییییییییییی......
    خیلی التماس دعاااااااااااااااااااا...........
    سلام
    این دو تا پست ثابتند پست های جدید زیر اینا اضافه میشند اتفاقا زیاد پست جدید گذاشتم ...این اخری رو دیروز گذاشتم ...
    منتظرتون هستم
    یا علی
    سلام وارادت.
    ممنون از حضور سبزتون.
  • بهمن حدادی بناب
  • سلام و عرض ادب
    جناب سلیمانی عزیز، وبلاگ بسیار زیبا و پر بار و ارزشمندی دارید، از مطالب زیبایتان لذت بردم، و حتما از نوشته های ارزشمندتان استفاده خواهم کرد.
    در پناه خدا موفق باشید.
    سلام و ممنونم از حضورتان
    مطلبتان خیلی جالب بود
    موفق باشید
    یا علی
    سلام خیلی مفید بود
    انشالله که عمل کنیم...
    ممنون
  • زمزم اندیشه
  • دین: نگاه برتر
    سلام ممنون که سر زدید من با اجازه من شمارو لینک کردم خوشحال میشم بازم بیاید
    سلام
    اونه شش چیز چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    جالبه....تصور من اینه که این پست رو مطالعه نکردین
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    ممنون ازحضورتون
    امام حسین علیه السلام فرمودند:
    من اَحبک نهاک و من اَبغضک اَغراک.
    کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند
    (بحار الانوار،ج75،ص128)
  • الی انتخاب برتر ذهن
  • سلام سلام خوب هستین واقعا یه دنیا ممنونم اومدین و وبلاگمو منور کردین و باعث شدین منم با وبلاگ به این پر محتوایی اشنا بشم تقریبا همه ی مطالب و پستای جدیدتونو خوندم بی نهایت زیبا بود فقط یه خواهش ازتون دارم که بخواین تا این ارتباط دائمی و عمیق تر بشه و همین باعث بشه بیشتر منم مزاحمتون بشم و از مطالبتون استفاده کنم خیلی خیلی عالیه ویلاگتون من که واقعا حیرت زده شدم
  • حامد ملکی
  • سلام
    بالاخره خدا چه اهدافی رو برای ما در نظر گرفته و ما باید به کجا برسیم ؟ و این اهداف چطوری می تونن هدف باشن ؟ قبل از هر چیز باید بگم چون خدا ما رو خلق کرده ما رو بهتر می شناسه پس باید رفت و دید خدا چه اهدافی برامون در نظر گرفته و بعد با خودمون فکر کنیم ما تا چه حد در مسیر این اهداف قرار داریم؟.............
    پاسخ:
    یامیشه گفت : اصلا هدایت وسیله س...برای رسیدن به هدف
    حجاب رمز داشت ...
    من که نداشتم ...
    التماس دعا
    با سلام

    از شما همرزم گرامی درخواست می شود تا با نشان دادن عمق ارادت و پیروی تان از امام عصر، حضرت صاحب الزمان (عج) با امضا ذیل بیعت نامه با آن امام عزیز، همنوا و همدل با یاران حماسه آفرین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در این حرکت عظیم به خیل سپاهیان مهدی فاطمه (عج) بپیوندید.

    در انتظار حضور و عزم جزم شما هستیم.

    یا مهدی
    نامم ز کارخانه عشاق محو باد

    گر جز محبت تو بود کار دیگرم

    ======================

    سلام علیکم

    به هیات ما سری بزنید گپی ست در حد خودمون تو عالم جوونی

    ===================

    دعام کنید یاعلی
  • محمد جواد مولوی
  • سلام سایت خوبی دارید مطالب زیبایی می نویسید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی