آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها

با اجازه ی آقام امام رضـــــــــا



هیئتـــیا بریـــــم به کربــــــــــلا



ابر وباد و مَه خورشید وفَلک در کارند


ذِکـــر ارباب نباشــد همگــــی بیکارند


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۸/۲۰
  • ۶۴۲ نمایش
  • علی سلیمانی

محرم

گنبد

هیئت

رخصت

حرم

کربلا

امام رضا

امام حسین

نظرات (۱۲)

چی بگم واللا
همه برنامه رو چیده بودیم اسفند بریم کربلا
زد و هزینه کربلا بیش از دو برابر شد
و ما باز هم در راه ماندیم
التماس دعا
سلام
ممنون
دلامونو کربلایی کردین
خیلی زیبا بود
  • بیا تا برویم...
  • یا امام رعوف
    تا خاک توست دست به گوهر نمیزنم/تا کوی توست سوی جانان پر نمیزنم/
    در استان تو یک لحظه بسته نیست/ جایی که در گوشوده بود در نمیزنم/
    من باد نیستم که زنم سر به هر دری/ جز بر در سرای شما سر نمیزنم/
    حتی اگر تو در نگشایی به روی من/ جایی نمیروم در دیگر نمیزنم/
    مادر مرا به مهر و ولای تو شیر داد/ من پشت پا به فطرت مادر نمیزنم/

    انشالله زاعرش باشیم صلوات
    سلام. ممنون از حضورتون.
    ---------------------------------------------
    بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال

    من خورشید مال تو ... ".
    خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ...
    ------------------------------------------------
    یا امام حسین اگر لیاقتش هست دعوت کن بیام پابوست
    ینی میشه ما هم بریم؟؟؟

    راستش این چند وق خیلی دلم گرفته.

    وای خدا
    نمیدونم والله ... خیلی عصه خوردم برا علی ... همون کامنت اول ... ما 480 تومن رفتیم کربلا ... حالا زمینی از کرمانشاه که تا خود نجف 7 ساعت راهه شده یه میلیون و خورده ای ...
    کربلامو از امام رضا گرفتم پارسال محرم ... حالا از روزی که رفتم کربلا دارم بال دار میارم برا مشهد ... خدا روزی مون کنه ...
  • مجنون حسینم مدیون اباالفضل
  • ارباب:
    هرچه به محرمت نزدیک تر میشویم, آب را با مکث بیشتری مینوشم...

    "صلی الله علیک یا مظلوم یا ابا عبدالله"

    سلام مومن. ممنون از حضور گرم وپر مهرتون اگه مایل به تبادل لینک هستید منو با نام "مجنون حسینم مدیون اباالفضل"لینک کنید و بگید که شما رو با چه نامی لینک کنم.
    اصلا حسین جنس غمش فرق می‌کند
    این راه عشق، پیچ و خمش فرق می‌کند

    اینجا گدا همیشه طلبکار می‌شود
    اینجا که آمدی کرمش فرق می‌کند

    شاعر شدم برای سرودن برایشان
    این خانواده محتشمش فرق می‌کند

    صد مرده زنده می‌شود از ذکر یا حسین
    عیســــای خانواده دمش فرق مــی‌کند

    از نـــوع ویــــژگی دعـــا زیر قبـــــــه‌اش
    معلوم می‌شود حرمش فرق می‌کند

    تنها نه اینکه جنس غمش، جنس ماتمش
    حتی سیاهی علمش فرق می‌کند

    با پای نیزه روی زمیـــــن راه می‌رود
    خورشید کاروان قدمش فرق می‌کند

    من از "حسیـــــــــنُ منّی" پیغمبر خدا
    فهمیده‌ام حسین همه‌اش فرق می‌کند

    ...
    سلام
    دِلمونو هوایی کردین
    کاش قسمت همه بشه
    به خصوص اونایی که تاحالا نرفتن
    التماس دعا
    ینی میشه بریم به کربلا....


    هرجا سخن کرببلاسن من حار میشوم

    التماس دعا یاعلی
  • خاک پای او
  • سلام
    وبلاگ خیلی زیبایی داری...
    خوِش به سعادتون که در قم زندگی می کنید...
    خیلی دوست دارم یه سفر به این شهر داشته باشم... اما توفیقش نصیبم نمیشه...

    یازهرا
    التماس دعا
  • بیا تا برویم...
  • دعای دوری از بلا و حاجت روا شدن در ایام پایانی ماه ذی الحجه

    نیت کن:
    سبحان الله یا فارج الهم و یا کاشف الغم فرج همی و یسر امری و ارحم ضعفی و قلةحیلتی و ارزقنی من حیث لا احتسب یا رب العالمین

    پیامبر فرمودند:هر کس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می شود..//
  • .::.چادرم؛ پرچمِ من.::.
  • سلام
    چقدر قشنگ بود ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی