آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

پایگاه فرهنگی در نبرد سایبری

آســمـــــونِ کـریـــمـهـــ

شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.
امام خامنه ای

آخرین نظرات
پیوندها
 «لا» و «لَنــا»

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام به همراه ابوبکر و عمر که در طرفین حضرت بودند، براهی می رفتند. عمرگفت:«یا ابالحسن! أنتَ بینَنا کَالنُّونِ فِی لَنا» یعنی: یا علی! تو در بین ما مثل نون «لنا» هستی!


(و منظورش این بود که ما دو تا، قدّمان بلندتر از توست.)


 امیرمومنان علیه السلام در جواب فرمود:

«لَوْ لَمْ أَکُنْ بَیْنَکُما لَکُنْتُما، لا»

اگر من در بین شما نبودم، شما «لا» می شدید و هیچ بودید.

 
 لطائف الطوائف، ص 25

بس تجربه کردیم در این دیر مکافات            با دُرد کشان هر که در افتاد بر افتاد

فریاد که با زیرکی آن مرغ سخن سنج           پندار زدش راه و به دام خطر افتاد



تولی(دوست داشتن اهل بیت علیهم السلام)

            تبری(برائت و بیزاری از غاصبان حق اهل بیت علیهم السلام)

                                       که هر دو از فروع دین اسلام است.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۰۷/۲۰
  • ۶۵۱ نمایش
  • علی سلیمانی

لا و لنا

علی علیه السلام

تولی

تبری

ولایت

نظرات (۷)

  • فروش آنلاین ساکس و تحویل آنی
  • ســاکس چیســت؟ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق سرور ما در کشور آمریکا به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید.
    این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکایی تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته خواهید شد .
    شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، با کمک مکانیزم های خاص درخواست خود را مستقیما به سرور ما در آمریکا ارسال کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را از این سرور دریافت می کنید و به همین دلیل بدون هیچ محدودیتی می توانید از سرویس سایتهای فـ**ی*ل**ت**ر شده و سایت هایی که IP های ایران راه به علت تحریم نمی پذیرند استفاده نمائید و بدون هیچ هراسی از مزاحمتهای اینترنتی براحتی و با سرعت بالا در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید.
    ----------------------------------------------------------
    پرداخت آنلاین و تحویل آنی و حتی کارت به کارت
    ************با قیمت های باور نکردنی************
    اکانت یک ماهه = 3.000 تومان
    اکانت دو ماهه = 5.000 تومان
    اکانت سه ماهه = 7.000 تومان
    پاسخ:
    این ننگ رانخواهیم پذیرفت!
    سلام دوست عزیز
    شعرت خیلی زیبا بود به همین دلیل در پستی جداگون گذاشتمش.جواب خرد ورز رو هم دادم.شما هم جوابی بدید بهش.
    با تشکر منم لینکتون می کنم

    یا علی مدد

    یکی میره دادگاه شکایت میکنه که: باجناقم دو سال پیش به من گفته کرگدن! قاضی میگه: چرا بعد از دو سال حالا اومدی شکایت؟ یارو میگه: چون تازه دیروز فهمیدم کرگدن چه شکلیه.
    حالا شده قضیه من!
    منم تازه امروز فهمیدم تولی و تبری چیه!
    سر فرصت میام یه خاطره ی جانگدازی از تولی و تبری برات تعریف میکنم. چه زجری کشیدم رو این دو تا واژه.
    خدا خیرت بده که اینجا تعریفشونو نوشتی.
  • بچه مسجدی
  • یا علی نام تو بردم نه غمی ماند و نه همی به ابی انت وامی
    گوییا هیچ نه همی به دلم بود ونه غمی به ابی انت و امی
    تو که از مرگ حیات این همه فخری و مباهات علی ای فبله حاجات
    گویی ....
    التماس دعا
  • مهدی هویزه
  • بسم رب الزهرا
    سلام جناب سلیمانی
    ممنونم از حضور گرمتون و نظر زیبا و به جایی که انشاالله بهش عمل می کنم
    خیلی خوشحالم که وبتون رو دیدم
    وبلاگتون خیلی با صفا و روحانیه
    اگر اجازه بدهید میخوام شما را به لیست دوستانم اضافه کنم
    لطف کنید و بگویید شما را با چه عنوانی لینک کنم
    در ضمن با مطلب تولا و تبری خیلی حال کردم
    بسیار عالی بود

    منتظرتون هستم

    فقط حیدر امیرالمومنین است
    یا علی مدد
    سلام نفس.
    خیلی خوب تونستی از عهده اش بر بیای.
    به نظر من عالی بود مثل همیشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی